Wednesday, May 15, 2019

Wat zijn "rode vlag" -symptomen voor mensen met lage rugpijn?

Drugtext.nl - Informatief over drugs, medicijnen en gezondheid klachten

  • nieuw onvermogen om te urineren,
  • progressief verlies van kracht in de onderbenen,
  • urine-incontinentie,
  • een recente invasieve ruggengraatprocedure,
  • progressief sensorisch verlies (van de anus of in de buurt van geslachtsorganen),
  • geschiedenis van kanker,
  • koorts.

Als rode vlaggen AFWEZIG zijn, zijn de richtlijnen om geen MRI, CT of röntgenstraling uit te voeren binnen de eerste 6 weken na het begin van de pijn in de rug. Vaak lost rugpijn binnen 6 weken spontaan op, dus dit is de reden om te wachten … tenzij een "rode vlag" aanwezig is.

Ik hoop dat dit helpt.

Over drlesliegreenberg

Ik heb meer dan 20 jaar als huisarts gewerkt, zowel als opvoeder van artsen als clinicus. Van kleutertijd tot ouderen, ik verricht verloskunde en algemene geneeskunde. Ik hou van mijn carrière en ben gepassioneerd door mijn kennisgebied en mijn patiënten. Volg mij op Facebook op Leslie Md Greenberg Medical Disclaimer De inhoud van deze website is alleen bedoeld voor algemene informatieve doeleinden en is niet bedoeld als, en mag niet worden beschouwd als, een vervanging voor, professioneel medisch advies. Gebruik de informatie op deze website niet voor het diagnosticeren of behandelen van medische of gezondheidsproblemen. Neem onmiddellijk contact op met uw professionele zorgverlener als u een medisch probleem heeft of vermoedt.

Dit bericht is geplaatst in General Medicine – Volwassenen, Uncategorized en getagd met rugklachten, Dr. Greenberg, Dr. Leslie Greenberg, Family Doctor, huisarts, rode vlaggen voor rugpijn, Reno huisarts, Reno huisarts, University of Nevada, University van Nevada Family Medicine Residency Program, Universiteit van Nevada Reno Family medicine Residency-programma, Universiteit van Nevada Reno School of Medicine, University of Nevada School of Medicine. Maak een bladwijzer van de permalink.



Gevonden op

Het bericht Wat zijn "rode vlag" -symptomen voor mensen met lage rugpijn? verscheen eerst op Drugtext.nl.



source https://www.drugtext.nl/wat-zijn-rode-vlag-symptomen-voor-mensen-met-lage-rugpijn/

No comments:

Post a Comment