Wednesday, May 22, 2019

Ohhh … de Wall Street Journal legt de directe medische zorg uit.

Drugtext.nl - Informatief over drugs, medicijnen en gezondheid klachten

Ohhhh … de Wall Street Journal legt de directe medische zorg uit.

Ik ben zo'n fan van directe medische zorg. Veel van de 350 huisartsgeneeskundigen die ik heb opgeleid in Kansas hebben directe medische zorgpraktijken opgezet.

Hier in het Westen heeft directe medische zorg niet zoveel aandacht gekregen. Hier zie ik meer conciërgepraktijken, die anders zijn.

Lees verder. Overweeg het vinden van een directe medische praktijk om lid te worden voor uw gezin (of uw bedrijf!) En uw verzekeringsbetalingen drastisch te verlagen, uw toegang tot uw arts te vergroten en de betaling aan de verzekeringsmaatschappijen te verminderen.

https://on.wsj.com/2HLbUJX

https://www.dpcare.org/

Ik hoop dat dit helpt.

Over drlesliegreenberg

Ik heb meer dan 20 jaar als huisarts gewerkt, zowel als opvoeder van artsen als clinicus. Van kleutertijd tot ouderen, ik verricht verloskunde en algemene geneeskunde. Ik hou van mijn carrière en ben gepassioneerd door mijn kennisgebied en mijn patiënten. Volg mij op Facebook op Leslie Md Greenberg Medical Disclaimer De inhoud van deze website is alleen bedoeld voor algemene informatieve doeleinden en is niet bedoeld als, en mag niet worden beschouwd als, een vervanging voor, professioneel medisch advies. Gebruik de informatie op deze website niet voor het diagnosticeren of behandelen van medische of gezondheidsproblemen. Neem onmiddellijk contact op met uw professionele zorgverlener als u een medisch probleem heeft of vermoedt.

Dit bericht is geplaatst in Uncategorized. Maak een bladwijzer van de permalink.



Gevonden op

Het bericht Ohhh … de Wall Street Journal legt de directe medische zorg uit. verscheen eerst op Drugtext.nl.



source https://www.drugtext.nl/ohhh-de-wall-street-journal-legt-de-directe-medische-zorg-uit/

No comments:

Post a Comment