Monday, July 16, 2018

Na 23 jaar heb ik mijn laatste baby bezorgd.

Drugtext.nl - Informatief over drugs, medicijnen en gezondheid klachten

Een gelukkige klant!

Na 23 jaar heb ik mijn laatste baby bezorgd. Als huisarts heb ik veel van de zorg voor patiënten gehouden – van de conceptie tot de dood. Eerlijk gezegd zijn prenatale bezoeken en nieuwe opvoedingsbezoeken enkele van mijn favoriete tijden bij patiënten! Ik heb jongleren de baby's van mijn patiënt afgeleverd tussen het afleveren van mijn eigen drie kinderen, jaren geleden. Mijn man heeft me op parkeerplaatsen in het ziekenhuis ontmoet op een moment dat hij onze drie jonge kinderen met succes heeft afgehandeld terwijl ik ren om een ​​kroostende baby te bezorgen. We hebben het laten werken. Ons gekke leven heeft gewerkt.

Maar sinds ik baby's in een nieuw medisch centrum heb verplaatst en aflever, ben ik mijn passie voor het jongleren kwijt. Er is een ondersteunend netwerk nodig voor een huisarts om verloskunde te willen uitvoeren in wat altijd al een omgeving met hoge belangen is geweest:

  • deskundig kantoorpersoneel om prenatale patiënten op gepaste wijze te plannen,
  • een patiëntenpopulatie die voldoet aan laboratoriumtests, kantoorbezoeken en echografie,
  • een medisch centrum met collaboratief, ondersteunend personeel,
  • en verloskundigen graag bereid om mijn patiënt te nemen voor een opkomende C-sectie, als de noodzaak zich voordoet.

Inderdaad, ik heb niet de noodzakelijke omgeving … en na drie jaar geprobeerd te hebben om de lokale omgeving opnieuw vorm te geven, ben ik mijn energie aan het heroriënteren. Ik zeg tegen huisartsen dat hun eerste baan niet hun laatste baan zal zijn. En inderdaad, alle vaardigheden waarmee ik ben getraind, zullen ik niet blijven gebruiken.

Ik voel me gezegend dat ik honderden (misschien duizenden!) Baby's heb afgeleverd. Ik zal die tijden en relaties koesteren als ik verder ga.

Pluk de dag. Pluk de dag.

Over drlesliegreenberg

Ik beoefen al meer dan 20 jaar als huisarts in de gezondheidszorg, zowel als opvoeder van artsen als clinicus. Van kleutertijd tot ouderen, ik verricht verloskunde en algemene geneeskunde. Ik hou van mijn carrière en ben gepassioneerd door mijn kennisgebied en mijn patiënten. Volg mij op Facebook op Leslie Md Greenberg Medical Disclaimer De inhoud van deze website is alleen bedoeld voor algemene informatieve doeleinden en is niet bedoeld en mag ook niet worden beschouwd als vervanging voor professioneel medisch advies. Gebruik de informatie op deze website niet voor het diagnosticeren of behandelen van medische of gezondheidsproblemen. Als u een medisch probleem heeft of vermoedt, neem dan onmiddellijk contact op met uw professionele zorgaanbieder.

Dit bericht is gepost in Ear, Obstetrics, Uncategorized en getagt met het leveren van baby's, Dr. Greenberg, Dr. Leslie Greenberg, Family Medicine, huisarts, huisartsenpraktijk, Leslie Greenberg MD, verloskunde, Reno-arts, University of Nevada, University of Nevada Family Medicine Residency Program, Universiteit van Nevada Reno School of Medicine, University of Nevada School of Medicine. Maak een bladwijzer van de permalink.



Originele bron

Het bericht Na 23 jaar heb ik mijn laatste baby bezorgd. verscheen eerst op Drugtext.nl.



source https://www.drugtext.nl/na-23-jaar-heb-ik-mijn-laatste-baby-bezorgd/

No comments:

Post a Comment