Sunday, April 8, 2018

AARP Bulletin met medische tips van jou echt!

Drugtext.nl - Informatief over drugs, medicijnen en gezondheid klachten

AARP Bulletin met medische tips van ondergetekende! Disclaimer: Praat met uw arts over uw specifieke kniepijn. Als u rondloopt met bot-op-been artritis, heeft u wellicht een totale knievervanging nodig (en GEEN kandidaat zijn voor conservatief management). En als uw kniepijn niet binnen 2 maanden beter wordt of als u een voorgeschiedenis van nierproblemen heeft, overleg dan met uw arts over de juiste behandeling.

Over drlesliegreenberg

Ik oefen al meer dan 20 jaar als huisarts – als zowel opvoeder van artsen als clinicus. Van kleutertijd tot ouderen, ik verricht verloskunde en algemene geneeskunde. Ik hou van mijn carrière en ben gepassioneerd door mijn kennisgebied en mijn patiënten. Volg mij op Facebook op Leslie Md Greenberg Medical Disclaimer De inhoud van deze website is alleen bedoeld voor algemene informatieve doeleinden en is niet bedoeld als, en mag niet worden beschouwd als, een vervanging voor, professioneel medisch advies. Gebruik de informatie op deze website niet voor het diagnosticeren of behandelen van medische of gezondheidsproblemen. Als u een medisch probleem heeft of vermoedt, neem dan onmiddellijk contact op met uw professionele zorgaanbieder.

Dit bericht is geplaatst in General Medicine- Adults, Uncategorized and tagged AARP, AARP Bulletin, Dr. Greenberg, Dr. Leslie Greenberg, Family Doctor, Family Medicine, huisarts, kniepijn, knie-operatie, meniscus, Nevada, Reno , Universiteit van Nevada, Universiteit van Nevada Family Medicine Residency Program, Universiteit van Nevada Reno School of Medicine, University of Nevada School of Medicine. Maak een bladwijzer van de permalink.



Bron

Het bericht AARP Bulletin met medische tips van jou echt! verscheen eerst op Drugtext.nl.



source https://www.drugtext.nl/aarp-bulletin-met-medische-tips-van-jou-echt/

No comments:

Post a Comment